Dmuchańce w reklamie

Marzy ci się nieszablonowa, niezwykła i bardzo oryginalna reklama? Zamiast wydawać pieniądze na ulotki czy plakaty możesz zainwestować w dmuchańce, czyli inaczej figury pneumatyczne. Mogą to być balony reklamowe, bramy czy namioty – wszystko w służbie reklamie i promocji, głównie na imprezach plenerowych.

Wymienione przez nas formy dmuchańców są już jednak dość pospolite, ponieważ wykorzystuje się je na niemal każdym evencie na zewnątrz. Pneumatyka daje nam jednak dużo większe pole do popisu, więc można zaszaleć i zamówić konstrukcję zaprojektowaną przez siebie.

Zaprezentuj firmę z jak najlepszej strony

Zazwyczaj reklama na dmuchańcach to zdjęcia, logo firmy lub jej nazwa, nadrukowana na balon czy bramę pneumatyczną. To efektywny, ale nieco ograniczający sposób reklamy, poza tym nie zmieści się na tym produkt, czyli to, co tak naprawdę chcemy przedstawić. Co możemy z tym zrobić? Jednym z opcji wydaje się po prostu ustawienie stoiska firmy, na przykład z wykorzystaniem namiotu pneumatycznego, i standardowa promocja przez darmowe próbki, ulotki czy vouchery zniżkowe. Można jednak zaprezentować produkt również przez dmuchańca… wystarczy zamówić figurę w jego kształcie.

Co nam to da? Na pewno spore zainteresowanie. Ogromny, nadmuchiwany kubek z kawą, zegarek, sportowy but czy lalka będzie o wiele bardziej przyciągać wzrok uczestników wydarzenia niż opatrzone balony i bramy pneumatyczne. Jeśli dmuchaniec jest dobrze przemyślany i zabawny, wystarczy jedno zdjęcie, żeby nasza reklama wyszła poza ramy wydarzenia i znalazła się na przykład w Internecie.

Pozytywne wrażenie

Dmuchańce, zwłaszcza te zabawne, sprawią, że firma nie tylko będzie kojarzyła się z wydarzeniem w jakim brała udział, ale również zostanie połączona ze śmiechem i poczuciem humoru – to bardzo pozytywne cechy, które wpływają na dobry odbiór firmy, jako bliskiej klientowi. Dzięki temu będzie ona częściej odwiedzana i zyska nowych konsumentów, którzy, chociaż z początku nie byli zainteresowani jej produktami, będą chcieli zobaczyć z kim mają do czynienia.

Sprawdź też: http://www.clevair.pl/pl/oferta

Categories: Reklama

Leave a Reply